Zobrazit kategorie
Za poslední rok se většina z nás naučila nakupovat na internetu i tkaničky do bot. Situace však pouze eskalovala způsob nakupování, které zejména mladá generace miluje a nevyhnutelně se tak jak tak stane běžným standardem. S léky na recept je to zatím komplikovanější, ale způsoby řešení již existují, jde pouze o legislativní úpravu. Je čas tomuto způsobu nakupování lékárny přizpůsobovat.
Projděte se automatizovanou lékárnou
je srdcem takové moderní automatizované lékárny. Nezabere mnoho místa, ale díky optimalizaci ukládání léků pozře tisíce balení. A osvobodí farmaceuta od spousty nekvalifikované práce, kterou zastane mnohem rychleji než člověk, udělá pořádek v tocích materiálu lékárnou, v sekundě provede inventuru, vyřídí všechny úkony spojené s protipadělkovou vyhláškou atd.
Robotem to může, ovšem nemusí končit. Pojďte si projít koncept společnosti BD ROWA, světového lídra v automatizaci výdeje léčiv, se všemi periferiemi navázanými na automat.
systém dotykových obrazovek umožňující vytvořit virtuální výstavku léčiv, na která se nepráší, a neprochází jim exspirace. Ani teplota skladování není rozhodující. Celé aranžmá lze změnit jedním kliknutím, například podle sezóny, nebo probíhajících reklamních kampaní.
Systém je napojený na robota. Pokud pacient požádá o lék, lékárník ho zobrazí včetně detailů, spolu s cenami všech velikostí balení a se všemi alternativními produkty. Dokonce i napoví, čeho je skladem nejvíc. Po odkliknutí automat lék přiveze.
Pick-Up Point – umožňuje klientovi si léky vybrat a zaplatit v klidu domova, a do lékárny si je přijít pouze vyzvednout. V Pick-Up Pointu načte QR kód, a automat mu je vydá.
je k dispozici klientům, kteří si chtějí, bez tlaku čekajících v zádech, promyslet jaký potravinový doplněk či kosmetiku vybrat, porovnat ceny, vlastnosti. Potom si vybrané léky vyzvednou.
umožňuje mít otevřeno sedm dní v týdnu, 24 hodin denně. Funguje stejně jako vnitřní výdejní okénko, ovšem s nepřetržitým provozem. Zákazník nakoupí a zaplatí na e-shopu lékárny, obdrží QR kód. Ten načte u výdejního okna a automat mu léky vydá.
Reklamní obrazovka do výkladu. Má vysokou svítivost, aby byla čitelná i když stojí proti slunci. Zaujme a přitáhne klienty, počet zobrazených reklam je evidován a může být s distributory zobchodován.
Proč ještě změnit koncept klasické lékárny se dovíte na www.robotvlekarne.cz.