Potřebujete navrhnout a vybavit interiér Vaší lékárny, zrenovovat stávající výdejnu léčivých přípravků, či zmodernizovat prodejnu zdravotních potřeb? Rádi Vám s tím pomůžeme.
Jak vše probíhá:
- 1. krok - na začátku všeho Vás trochu vyzpovídáme
- 2. krok - v případě potřeby vypracujeme návrh dispozičního řešení
- 3. krok - zpracujeme Vám půdorysný návrh a předběžnou cenovou kalkulaci
- 4. krok - po odsouhlasení půdorysu zhotovíme 3D vizualizace
- 5. krok - provedeme vlastní realizaci projektu
Naše zkušenosti
Výrobou interiérového nábytku ať už se jedná o oficíny lékáren, ordinace, kanceláře, učebny, čekárny, recepce či jiné prostory se zabýváme již od roku 1993. Za dobu naší činnosti jsme nasbírali spoustu cenných poznatků a zkušeností, a i díky nim je výsledkem naši práce produkt nejvyšší kvality a jakosti. Naši projektanti se s ohledem na přání zákazníka vždy snaží najít optimální řešení. Výsledkem je nejen designově pěkný, ale zároveň také praktický interiér, kde je radost pracovat a kam se zákazníci rádi vracejí.
Nabízíme:
- individuální řešení dle přání zákazníka
- jedinečnost Vašeho interiéru
- mnoholeté zkušenosti v oboru
- využití moderního a praktického způsobu skladování a výdeje
- výhodu jednoho dodavatele (nábytek i technologie)
- pomoc s financováním (leasing, splátky)
Skladovací a výdejní systémy
Při navrhování interiérového nábytku do lékárny, prodejny zdravotních potřeb či jiných komerčních prostor věnujeme zvláštní pozornost uskladnění a komfortu výdeje. Snažíme se maximálně využít moderních skladovacích systémů. Spolupracujeme v tomto směru s německou fi Rowa předním světovým výrobcem lékárenských robotů (automatizovaných systémů pro skladování a výdej léčiv), ale také dalších moderních technologií do lékáren jako jsou například velkoplošné obrazovky Vmotion, atd. Dále pak již řadu let spolupracujeme s fi Willach v oblasti zásuvkových systémů, a rakouskou firmou H+H. Jejich zásuvkové a uspořádávací systémy patří k nejlepším na světě.
Uspořádávací systém H+H

Dalším z typických příkladů praktického skladování je využítí zásuvkového dělícího systému H+H.
- až 30-ti % úspora místa
- flexibilita
- přehlednost
- úspora času při ukládání i vyhledávání
- snadná instalace
Optimalizace práce pomocí robotických systémů
Zcela revolučním systémem ve způsobu skladování a výdeje léčiv jsou automatizované systémy Rowa Smart a Rowa VMax.
K hlavním výhodám robotů pro uskladnění a výdej léků patří bezesporu rychlost a komfort výdeje, přesný přehled o skladových zásobách a úspora místa potřebného k uskladnění léčiv. Zvýšení rychlosti výdeje a tudíž rychlejší a efektivnější uspokojení potřeb zákazníka se v kombinaci s vyšší kvalitou poskytnuté péče pozitivně projeví na celkové spokojenosti zákazníků, což se zpravidla brzy projeví i na výši tržeb. Díky automatizovanému výdeji léčiv za pomoci robota má nyní lékárník možnost využít čas, který by byl jinak nucen strávit vyhledáním příslušného léku, daleko efektivněji a plně se věnovat komunikaci se zákazníkem. Může tak pacientovi plně vysvětlit například vedlejší účinky léku, dávkování a způsob aplikace, doporučit vhodný podpůrný prostředek k léčbě, atd. Díky kvalitnější a rychlejší obsluze již nemusejí ostatní zákazníci zdlouhavě čekat ve frontě, čímž se značně snižuje riziko jejich odchodu ke konkurenci.
Podrobnější informace o automatizovaných systémech - robotech Rowa Smart a Rowa Vmax a dalších skladovacích systémech najdete na záložce "Zdravotnictví > Vybavení lékáren.
Neváhejte a kontaktujte nás!
Telefon: +420 495 220 229
E-mail: nabytek@helago-cz.cz
Rádi Vám předvedeme různá technická řešení, spolu s Vámi vybereme vhodné konstrukční materiály a designově vše doladíme dle Vašich představ a možností. Budete-li chtít ukážeme Vám výsledky naší práce. Jsme připravení vybavit nábytkem právě Váš interiér.